6 tipů, jak si udržet generaci Z

6 tipů, jak si udržet generaci Z
19.5.2017

Generace Z je v tuto chvíli neprobádaný druh. Vykazuje známky velkého sebevědomí a informovanosti. Inspiruje se napříč kontinenty a nastavuje si svůj žebříček hodnot, ve kterém peníze rozhodně nestojí na prvním místě.

Získat neznamená udržet ǀ Nadšení z pracovní doby ǀ 140 znaků pro společnou řeč ǀ Generaci Z nezahltíš ǀ Přechod mezi realitou a virtuálním světem ǀ Nezůstávej pozadu


Zapomeňte na klasiku, generace Zet na ni neslyší

Zapomeňte na klasiku, generace Zet na ni neslyší
4.4.2017

Na pracovním trhu se setkávají čtyři typy zaměstnanců. Generace Baby Boomers, generace X, Y a Z. Každá z těchto skupin má jiné nároky na zaměstnavatele. Před personalisty je postavena nová výzva. Jak nastavit komunikaci a motivaci dané skupiny zaměstnanců?

Čtyři generace pracovního trhu ǀ Řeč jejich kmene ǀ Zaháčkujte si Z ǀ V práci jako doma ǀ Bez onlinu ani ránu ǀ K Mc Donalds nikdy ǀ Jste připraveni na generaci Z?


Headhuntovat nebo pronajmout?

Headhuntovat nebo pronajmout?
1.2.2017

Změna či doplnění manažerského týmu je vždy klíčová věc pro celou společnost. Jde o krok, který se podepíše na jejím dalším vývoji. Otázka zní: "Headhuntovat nebo pronajmout?"

Doplnění týmu o ty nejlepší | Jak pracuje headhunter | Výhody a nevýhody | Manažer na pronájem


Nábor zaměstnanců není zadarmo

Nábor zaměstnanců není zadarmo
1.2.2017

Když jako firma začínáte, většinou jste ve formátu 1 až 2 lidé pracující hodně a ještě víc hodin. Po čase se to “rozjede” a hledáte první pomocné ruce. Někoho do výroby, někoho do skladu, na účetnictví by se taky někdo “šiknul”.

Když se firma narodí | Nábor z rukou odborníků | Nábor zadarmo aneb "za všechny prachy" | Práci prosím | Mladé veletržní maso


Proces vyhledávání zaměstnanců

Proces vyhledávání zaměstnanců
1.2.2017

Náborový proces se v každé organizaci trochu liší. U odbornějších pozic je vícekolový, u pozic se specifickými dovednostmi je kandidát podroben hlubšímu testování. Neexistuje žádný univerzální a jedinečný postup.

Jedno nebo více kol | Ideální kandidát | Vyhledávání uchazečů | Zrno od plev | Kdo půjde dál | Verdikt "přijat"


Sídlo firmy

APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno
IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444

Zapsaná v OR vedeným Krajským soudem v Brně pod sp. zn. C 43477

 

brno@aprofes.cz
Tel: +420 736 642 774
Tel: +420 603 456 779

+420 603 456 779