HR marketing - přitáhněte a získejte ty nejlepší zaměstnance do firmy

Firma vám šlape jako na drátkách. Je čas vytvořit z ní atraktivní zaměstnaneckou značku! Ať u vás lidé touží pracovat, ať stávající zájemci nepokukují po konkurenci. Značka zaměstnavatele - Employer Brand - je vaše pověst na trhu práce, vnímání vaší firmy lidmi uvnitř i venku. Právě to rozhoduje, zda vás zaměstnanci i zájemci budou milovat či obcházet obloukem. Tradiční nábor je pasé - věnujte zaměstnanecké značce pozornost, jakou si právem zaslouží.

Zaměstnanecká značka - živá voda pro váš byznys

Spokojení lidé na správných místech pracují kvalitně a s entuziazmem. U nich také začíná budování značky společnosti. Na lidech, kteří u vás pracovali/pracují/budou pracovat závisí vaše pověst jako zaměstnavatele. Víte, co o vás ve světě říkají? Vytvořte smysluplnou personální strategii se stávajícími zaměstnanci i uchazeči - mějte svoji pověst ve svých rukou.

Budování zaměstnanecké značky (Employer branding)

1. Plánujte

Vytyčení jasné a snadno kontrolovatelné komunikační strategie vaší zaměstnanecké značky na 12 měsíců je základem úspěchu.

Strategie zahrnuje:

  • analýzu současného stavu, stanovení konkrétních cílů a priorit
  • pochopení potřeb zaměstnanců i uchazečů o práci
  • tvorbu jednoznačného postavení zaměstnanecké značky na trhu
  • návrh vhodné komunikační strategie směrem dovnitř i ven včetně vhodných kanálů, jazyka i obsahů
  • vytvoření akčního plánu - definuje přesné termíny, zodpovědné osoby, rozpočet a monitorovací techniky budování zaměstnaneckého brandu

2. Ztotožněte  

Nastává čas na ztotožnění zaměstnanců stávajících i zbrusu nových s vlastním brandem a vašimi plány na budování značky. Vtáhněte je do budování značky a šíření dobré pověsti. Komunikujte systematicky a aktivně, protože zaměstnanci jsou hlavní nositelé značky zaměstnavatele.

3. Zasáhněte

Je čas vyhlásit do světa, že jste skvělá firma a je radost u vás pracovat. Ne všem - jen těm, kteří jsou pro vás důležití. A jazykem, jemuž porozumí. Vzbudíte v uchazečích ochotu přiložit vlastní ruku k dílu. Nic neponecháváte náhodě a své aktivity důsledně měříte.

4. Komunikujte

Směrem k zaměstnancům i zájemcům o práci: pravidelně/systematicky. Vtáhněte obě skupiny do svého světa - zapojte je do reálných projektů, pozvěte je do firmy. Dáte svému okolí naplno nahlédnout do zákulisí péče o zaměstnance, jak to u vás supr šlape. Vystavte na odiv úspěchy svých lidí, jejich příběhy i práci samotnou. Ukažte úspěch firmy i její plány. Zajistíte si fanoušky, stvoříte komunitu... budou vás podporovat a sami propagovat!

Komunikační formáty, co lidi baví: videa, infografika, články, aplikace, audia, e-booky, obrázky, soutěže….

 

 5.  Získávejte

Cílené náborové kampaně v řeči zaměstnaneckého brandu dle očekávání a schopností zájemců o práci. Pouštějte do světa kreativní cílené kampaně v jazyce uchazeče cílené na konkrétní osoby a na místech (online i offline), kde se ideální uchazeč nachází. Průběžně měřte efektivitu, ať neplýtváte energií a zdroji.

Pusťte se do budování zaměstnanecké značky nejpozději dnes

A přitahujte ty nej zaměstnance, jaké vaše firma potřebuje + udržte si ty stávající. Mějte pověst své společnosti pevně v rukou. Tato investice se vám stokrát vrátí.

Domluvme si první setkání

Zanechte kontaktní údaje a návrh termínu setkání. Do 24 hodin vás budeme kontaktovat.

Hlavní kancelář

APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno

IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444

Brno

APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno

brno@aprofes.cz
Tel: +420 736 642 774
Tel: +420 603 456 779

Praha

APROFES, s.r.o.
Paříkova 11a
190 00 Praha 9

praha@aprofes.cz
Tel: +420 606 089 306

+420 603 456 779