Benefity pro zaměstnance - Pandořina skříňka pro personalisty, danajský dar pro zaměstnance

Benefity pro zaměstnance - Pandořina skříňka pro personalisty, danajský dar pro zaměstnance
11.10.2017

Každé firmě dobrý benefit v očích zaměstnanců připíše významné body Jak ale vymyslet v sortimentu benefitů pro zaměstnance něco nového? Můžete si lámat hlavu nad vymýšlením fungl nových triků nebo nasosat inspiraci za hranicemi.

Některé trendy k nám ze západních zemí ještě nedorazily, některé sice dorazily, ale v místních luzích a hájích kořeny nezapustily. Proklepli jsme je za vás.


Hodně práce - málo lidí… nasaďte HR marketingu křídla sokolí!

Hodně práce - málo lidí… nasaďte HR marketingu křídla sokolí!
26.9.2017

Nízká nezaměstnanost je dobrá zpráva pro úřady práce, ale pro firmy to znamená málo uchazečů pro otevřené pozice. Každá rada jak nepřenechat dobrého uchazeče o práci konkurenci stojí za pozornost.

Jakou cestou komunikovat? K čemu je HR marketing a kam až zasahuje employer branding? Jak si vytvořit silnou značku?


HR marketing, online cesta k uchazečům

HR marketing, online cesta k uchazečům
14.6.2017

Žijeme v online době, proto i naše cesta k uchazeči musí vést přes jedničky a nuly. Na první pohled vám to připadá složité a náročné. Opak je ale pravdou. Cílení na uchazeče marketingem je ve výsledku jednodušší, přesnější a efektivnější.

Marketing ven i dovnitř | Prošlápněte si cestu k uchazečům | Přizvěte si k náboru markeťáky | Máte jen 2 vteřiny | HRrrr na ně | Co mi to přinese?


6 tipů, jak si udržet generaci Z

6 tipů, jak si udržet generaci Z
19.5.2017

Generace Z je v tuto chvíli neprobádaný druh. Vykazuje známky velkého sebevědomí a informovanosti. Inspiruje se napříč kontinenty a nastavuje si svůj žebříček hodnot, ve kterém peníze rozhodně nestojí na prvním místě.

Získat neznamená udržet ǀ Nadšení z pracovní doby ǀ 140 znaků pro společnou řeč ǀ Generaci Z nezahltíš ǀ Přechod mezi realitou a virtuálním světem ǀ Nezůstávej pozadu


Employer Branding, vaše vizitka na pracovním trhu

Employer Branding, vaše vizitka na pracovním trhu
26.4.2017

Je to vztah, který se rodí v počátečních sympatiích, během času sílí a vytváří pouto, které díky vzájemné důvěře překoná i občasná klopýtnutí. Z pohledu firmy je to nikdy nekončící proces. Práce, která vyžaduje investici časovou i finanční.

Zvučná značka jako lákadlo ǀ Employer Branding o vás řekne víc ǀ Vybudujte si atraktivní značku ǀ Vyplatí se to? Kolik to bude stát?


Hlavní kancelář

APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno

IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444

Brno

APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno

brno@aprofes.cz
Tel: +420 736 642 774
Tel: +420 603 456 779

Praha

APROFES, s.r.o.
Paříkova 11a
190 00 Praha 9

praha@aprofes.cz
Tel: +420 606 089 306

+420 603 456 779