Jak na práci z domu? Zvládněte delší home office pomocí jednoduchých triků

Jak na práci z domu? Zvládněte delší home office pomocí jednoduchých triků
19.3.2020

Podobnou situaci zažil každý, kdo někdy maturoval. Pamatujete si, kolikrát (a jak rádi a dobrovolně) jste umyli během svaťáku nádobí? Doma se vždycky najde alespoň několik faktorů, které člověka ruší od práce. Proto home office nevyhovuje každému. Jak získat potřebnou disciplínu, abychom své povinnosti úspěšně splnili?

Home office. Někteří na něj nedají dopustit, někomu naopak spíše činí problémy. Na nedostatek pracovní disciplíny naštěstí platí několik jednoduchých opatření.


Poznejte užitečné tipy pro účinný recruitment

Poznejte užitečné tipy pro účinný recruitment
11.3.2020

I spící by si všiml děr, které na trhu práce vytvořili chybějící zaměstnanci. Nedostatek pracovní síly však není jediným důvodem, proč byste měli úroveň vlastního náborování bez ustání vylepšovat. I kdyby se situace znenadání obrátila a poptávka převyšovala nabídku, bude stále ve vašem zájmu, aby ti nejschopnější lidé chtěli být součástí právě vaší firmy.

Tipy pro účinný recruitment. Znáte je?


Nejlepší firemní investice? Ta, která “zúročí” zaměstnance

Nejlepší firemní investice? Ta, která “zúročí” zaměstnance
12.2.2020

Jedna základní poučka z oblasti finanční gramotnosti radí, aby měl člověk většinu svých úspor vloženou v důvěryhodných fondech nebo akcích a tím ochránil vlastní finance před nemilosrdnou inflací. Investované peníze se zúročují a nabývají hodnotě. Obdobně by mohla znít základní poučka pro zaměstnavatele. Když budete investovat do zaměstnanců, zúročí se vám stejně jako finance.

Když zainvestujete do zaměstnanců, zúročí se vám stejně jako finance.


Zaměstnanecké benefity: pamatujte na účelnost a rovnováhu

Zaměstnanecké benefity: pamatujte na účelnost a rovnováhu
5.2.2020

V době, kdy stále trvá tvrdý souboj o lidské zdroje, se počítá každý zaměstnanecký benefit navíc. Doslova. Zevně i zvenčí firem přichází tlak na to, aby atraktivních firemních benefitů přibývalo. Personalisté jsou pak stavěni před nelehký úkol: zvolit takové benefity, které zaujmou, dávají smysl a zároveň jsou pro firmu udržitelné. Cesta k zaměstnancově spokojenosti přitom vede jinudy a je překvapivě jednoduchá.

Personalisté jsou stavěni před nelehký úkol: zvolit takové benefity, které zaujmou, dávají smysl a zároveň jsou pro firmu udržitelné. Cesta k zaměstnancově spokojenosti přitom vede jinudy a je překvapivě jednoduchá.


Personalista na pronájem? Nebojte se outsourcovat

Personalista na pronájem? Nebojte se outsourcovat
14.1.2020

Co je to outsourcing? Vyčlenění nějaké firemní činnosti a předání její správy a odpovědnosti firmě jiné. “Pronajmutí zdrojů” může vaší společnosti přinést řadu výhod. I v případě takové na první pohled zcela interní záležitosti, jakou jsou vlastní lidské zdroje. Outsourcing personalistiky je tématem dnešního článku.

Outsourcing může vaší firmě přinést řadu výhod. I v případě personalistiky.


Hlavní kancelář

APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno

IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444

Brno

APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno

brno@aprofes.cz
Tel: +420 736 642 774
Tel: +420 603 456 779

Praha

APROFES, s.r.o.
Paříkova 11a
190 00 Praha 9

praha@aprofes.cz
Tel: +420 736 683 303

+420 603 456 779