HR marketing, online cesta k uchazečům

HR marketing, online cesta k uchazečům
14.6.2017

Žijeme v online době, proto i naše cesta k uchazeči musí vést přes jedničky a nuly. Na první pohled vám to připadá složité a náročné. Opak je ale pravdou. Cílení na uchazeče marketingem je ve výsledku jednodušší, přesnější a efektivnější.

Marketing ven i dovnitř | Prošlápněte si cestu k uchazečům | Přizvěte si k náboru markeťáky | Máte jen 2 vteřiny | HRrrr na ně | Co mi to přinese?


6 tipů, jak si udržet generaci Z

6 tipů, jak si udržet generaci Z
19.5.2017

Generace Z je v tuto chvíli neprobádaný druh. Vykazuje známky velkého sebevědomí a informovanosti. Inspiruje se napříč kontinenty a nastavuje si svůj žebříček hodnot, ve kterém peníze rozhodně nestojí na prvním místě.

Získat neznamená udržet ǀ Nadšení z pracovní doby ǀ 140 znaků pro společnou řeč ǀ Generaci Z nezahltíš ǀ Přechod mezi realitou a virtuálním světem ǀ Nezůstávej pozadu


Employer Branding, vaše vizitka na pracovním trhu

Employer Branding, vaše vizitka na pracovním trhu
26.4.2017

Je to vztah, který se rodí v počátečních sympatiích, během času sílí a vytváří pouto, které díky vzájemné důvěře překoná i občasná klopýtnutí. Z pohledu firmy je to nikdy nekončící proces. Práce, která vyžaduje investici časovou i finanční.

Zvučná značka jako lákadlo ǀ Employer Branding o vás řekne víc ǀ Vybudujte si atraktivní značku ǀ Vyplatí se to? Kolik to bude stát?


Zapomeňte na klasiku, generace Zet na ni neslyší

Zapomeňte na klasiku, generace Zet na ni neslyší
4.4.2017

Na pracovním trhu se setkávají čtyři typy zaměstnanců. Generace Baby Boomers, generace X, Y a Z. Každá z těchto skupin má jiné nároky na zaměstnavatele. Před personalisty je postavena nová výzva. Jak nastavit komunikaci a motivaci dané skupiny zaměstnanců?

Čtyři generace pracovního trhu ǀ Řeč jejich kmene ǀ Zaháčkujte si Z ǀ V práci jako doma ǀ Bez onlinu ani ránu ǀ K Mc Donalds nikdy ǀ Jste připraveni na generaci Z?


5 tipů na šťavnatý náborový inzerát

5 tipů na šťavnatý náborový inzerát
17.2.2017

"Stabilní česká společnost hledá flexibilního a komunikativního uchazeče s pozitivním přístupem...".  NUDA! Vymaňte se z inzerátové šedi. Udělejte z vašich inzerátů magnety pro oči a srdce potenciálních uchazečů.

Kostlivci v náborových inzerátech ǀ Typy na šťavnatý náborový inzerát ǀ Kam s ním aneb kde se nejlépe prodat ǀ Pasivní klasika x aktivní kreativa


Hlavní kancelář

APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno

IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444

Brno

APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno

brno@aprofes.cz
Tel: +420 736 642 774
Tel: +420 603 456 779

Praha

APROFES, s.r.o.
Paříkova 11a
190 00 Praha 9

praha@aprofes.cz
Tel: +420 606 089 306

+420 603 456 779