Výpověď z práce a jak na ni eticky, když už musí být

Výpověď z práce a jak na ni eticky, když už musí být
23.4.2020

Ukončení pracovního poměru nebývá jednoduché. Každý, kdo tento proces někdy zažil, ať už na straně personalisty, nebo na straně zaměstnance, nejspíš potvrdí, že se jedná o situaci, kterou člověk velmi rád dobrovolně vytěsní a zapomene. Tedy pokud to jde. Bohužel stále dochází k situacím, kdy je se zaměstnancem pracovní poměr ukončen necitlivě, neeticky. Když už k výpovědi musí dojít, tak bez vítězů i poražených.

Ukončení pracovního poměru nebývá jednoduché. Ať už jste na jedné nebo druhé straně. Člověk zkušenost rád vytěsní a zapomene. Tedy pokud to jde. Bohužel stále dochází k situacím, kdy je se zaměstnancem pracovní poměr ukončen necitlivě.


Pohovor online vs. setkání tváří v tváří. Čím se liší a jaké jsou výhody?

Pohovor online vs. setkání tváří v tváří. Čím se liší a jaké jsou výhody?
15.4.2020

Osobnímu setkání při pohovoru dávají personalisté stále přednost. Třebaže o tom, že pohovor, poradu, dokonce i konferenci, lze uspořádat online, většina z nich už dávno ví. Samotné vystupování a chování kandidáta hraje během pohovoru neopomenutelnou roli. Aktuální situace náš však nutí využívat jiné techniky „setkávání“ se s kandidáty, a proto se většina personalistů a recruiterů přiklání k on-line verzi.

Pokud potřebujete pohovor s uchazečem uskutečnit, je přenos pohovoru do online prostředí právě teď tím nejelegantnějším řešením.


Jak na práci z domu? Zvládněte delší home office pomocí jednoduchých triků

Jak na práci z domu? Zvládněte delší home office pomocí jednoduchých triků
19.3.2020

Podobnou situaci zažil každý, kdo někdy maturoval. Pamatujete si, kolikrát (a jak rádi a dobrovolně) jste umyli během svaťáku nádobí? Doma se vždycky najde alespoň několik faktorů, které člověka ruší od práce. Proto home office nevyhovuje každému. Jak získat potřebnou disciplínu, abychom své povinnosti úspěšně splnili?

Home office. Někteří na něj nedají dopustit, někomu naopak spíše činí problémy. Na nedostatek pracovní disciplíny naštěstí platí několik jednoduchých opatření.


Poznejte užitečné tipy pro účinný recruitment

Poznejte užitečné tipy pro účinný recruitment
11.3.2020

I spící by si všiml děr, které na trhu práce vytvořili chybějící zaměstnanci. Nedostatek pracovní síly však není jediným důvodem, proč byste měli úroveň vlastního náborování bez ustání vylepšovat. I kdyby se situace znenadání obrátila a poptávka převyšovala nabídku, bude stále ve vašem zájmu, aby ti nejschopnější lidé chtěli být součástí právě vaší firmy.

Tipy pro účinný recruitment. Znáte je?


Nejlepší firemní investice? Ta, která “zúročí” zaměstnance

Nejlepší firemní investice? Ta, která “zúročí” zaměstnance
12.2.2020

Jedna základní poučka z oblasti finanční gramotnosti radí, aby měl člověk většinu svých úspor vloženou v důvěryhodných fondech nebo akcích a tím ochránil vlastní finance před nemilosrdnou inflací. Investované peníze se zúročují a nabývají hodnotě. Obdobně by mohla znít základní poučka pro zaměstnavatele. Když budete investovat do zaměstnanců, zúročí se vám stejně jako finance.

Když zainvestujete do zaměstnanců, zúročí se vám stejně jako finance.


Sídlo firmy

APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno
IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444

Zapsaná v OR vedeným Krajským soudem v Brně pod sp. zn. C 43477

 

brno@aprofes.cz
Tel: +420 736 642 774
Tel: +420 603 456 779

+420 603 456 779