Člověk, který zastává více profesí, zaměstnání, typů úvazků, buduje takzvanou portfoliovou kariéru. Více různě zaměřených a různě výdělečných činností mají nejčastěji lidé do pětatřiceti let. Jako všechno ostatní, také portfoliová práce má klady a zápory.
Člověk, který zastává více profesí, zaměstnání, tipů úvazků, buduje takzvanou portfoliovou kariéru. Jako všechno ostatní, i portfoliová práce má klady a zápory.
Řeč je o provařených slovních spojeních, která před vámi nesčetněkrát použilo nesčetné množství personalistů. A nesčetné množství personalistů je ještě použije. Uchazeč už je nejspíš někdy slyšel. Nevystavujte ho jim znovu.
Řeč je o provařených slovních spojeních, která před vámi nesčetněkrát použilo nesčetné množství personalistů.
Sebelepší myšlenka, pokud je špatně uvedená do praxe, napáchá víc škody než užitku. Mystery shopping, nástroj, který má za cíl ověřit kvalitu poskytovaných služeb a úroveň jednání prodejců se zákazníkem, není v tomto ohledu žádnou výjimkou. Pokud má fungovat, musí se uchopit správně.
Myšlenka dobrá, pojetí špatné. Co z toho plyne? Víc škody než užitku. Platí to obecně. Mystery shopping není výjimka.
Dobrá zpráva na začátek: ano, je. Je jenom málo věcí v životě, které člověk nemůže ovlivnit. Pokud u jinak proaktivního zaměstnance vnímáte pokles zájmu a pracovního nasazení, máte několik možností, jak zasáhnout. S člověkem, který je od přírody málo motivovaný, je to těžší.
Jsou dva druhy slabé motivace, dočasná a vrozená. S oběma se dá něco dělat. V prvním případě může výrazně pomoci personalista, v druhém případě musí chtít především zaměstnanec.
Neuplyne snad týden bez novinového článku o rostoucích mzdách. Zvěsti o bohatnoucím Česku a zvyšujících se platech číhají na každém rohu. Těžko říct, jestli znervózňují více ty, kteří si o vyšším příjmu mohou nechat jen zdát, nebo ty, od kterých se očekává, že budou mzdy také navyšovat. Jak se s růstem mezd s chladnou hlavou popasovat?
Růst mezd přichází stále častěji na přetřes. Rostou, rostou a prý ještě porostou. Jak na dění na mzdovém trhu nahlížet z pohledu personalisty? Chytře a předvídavě, jako vždycky.
APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno
IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444
Zapsaná v OR vedeným Krajským soudem v Brně pod sp. zn. C 43477
brno@aprofes.cz
Tel: +420 736 642 774
Tel: +420 603 456 779