Mzdový audit - moudrý rádce

Mzdový audit - moudrý rádce
20.2.2019

Aby podnikatel/firma věděla jistě, že je vše v souladu se zákoníkem práce, dodržuje všechny novinky v oblasti zákona o dani z příjmu či odvodech na zdravotním a sociálním pojištění, je občas dobré si nechat poradit.

Mzdový audit firmám nenařizuje žádná legislativní úprava. Tak proč ho dělat?


Používáte k hodnocení uchazečů psychodiagnostické testy?

Používáte k hodnocení uchazečů psychodiagnostické testy?
22.1.2019

Doba, kdy personalisté vybírali uchazeče intuitivně je již dávno pryč. Vybrat toho správného je totiž tvrdý oříšek. Občas se kvalitní, inteligentní nebo schopný uchazeč na pohovoru neumí prosadit.

Pro výběr toho nejlepšího, který zapadne do týmu, a zároveň zvládne vše potřebné, personalisté již dávno využívají psychodiagnostické testy. Aby poskytovaly nezkreslené výsledky, musí...


Personální audit není jen pro velké firmy

Personální audit není jen pro velké firmy
9.1.2019

Zaměstnanci jsou tím nejcennějším ve firmě. Často však také největší nákladovou položkou v účetnictví. Právě proto je dobré se ujistit, že firma využívá své lidi efektivně a ku vzájemné spokojenosti.

Personální audit přináší firmám kvalitní zpětnou vazbu. Hodnotí současný stav, hledá rezervy a ukazuje prostor ke zlepšení.


Neúspěšný recruitment, aneb jak firmy přicházejí o spokojené zaměstnance hned po jejich nástupu

Neúspěšný recruitment, aneb jak firmy přicházejí o spokojené zaměstnance hned po jejich nástupu
27.11.2018

Na vlastní personalistickou kůži víte, jak těžké je dnes sehnat lidi? A jak ultra těžké je sehnat kvalitní lidi? Výběr zaměstnanců už dnes nezanedbává téměř nikdo. A když se po náročném recruitmentu zadaří a posílíte tým bezvadnými nováčky, máte zaslouženě dobrý pocit.

Nezanedbáváte ale následný proces, tedy zaškolení nováčků a jejich hladké vklouznutí do firemní rodiny?


Škola, partner v náboru

Škola, partner v náboru
14.11.2018

“Absolventům chybí praktické zkušenosti.” stýskají si často firmy, které hledají nové zaměstnance v řadách čerstvě vystudovaných. Ti chytřejší již pochopili, že fňukáním nic nevyřeší a vrhli se do spolupráce se školami.

Mladá generace je často kořistí zaměstnavatelů již v době studia. Firmy se zapojují do vzdělávání žáků s cílem naučit je přesně to, co potřebují.


Sídlo firmy

APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno
IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444

Zapsaná v OR vedeným Krajským soudem v Brně pod sp. zn. C 43477

 

brno@aprofes.cz
Tel: +420 736 642 774
Tel: +420 603 456 779

+420 603 456 779