Naservírujte uchazečům chutný pracovní pohovor

Naservírujte uchazečům chutný pracovní pohovor
13.2.2018

V době akutního nedostatku uchazečů je nezbytné vysílat do světa pozitivní signály o vaší firmě. Co by u vás během pracovního pohovoru uchazeči měli a co naopak neměli zažít?

Jak uchazečům naservírovat chutný pracovní pohovor aneb Vyhrajte uchazeče pro svou firmu


Hodně práce - málo lidí… nasaďte HR marketingu křídla sokolí!

Hodně práce - málo lidí… nasaďte HR marketingu křídla sokolí!
5.2.2018

Nízká nezaměstnanost je dobrá zpráva pro úřady práce, ale pro firmy to znamená málo uchazečů pro otevřené pozice. Každá rada jak nepřenechat dobrého uchazeče o práci konkurenci stojí za pozornost.

Jakou cestou komunikovat? K čemu je HR marketing a kam až zasahuje employer branding? Jak si vytvořit silnou značku?


5 tipů na šťavnatý náborový inzerát

5 tipů na šťavnatý náborový inzerát
2.2.2018

"Stabilní česká společnost hledá flexibilního a komunikativního uchazeče s pozitivním přístupem...".  NUDA! Vymaňte se z inzerátové šedi. Udělejte z vašich inzerátů magnety pro oči a srdce potenciálních uchazečů.

Kostlivci v náborových inzerátech ǀ Typy na šťavnatý náborový inzerát ǀ Kam s ním aneb kde se nejlépe prodat ǀ Pasivní klasika x aktivní kreativa


Hledejte své IT zaměstnance mezi uchazečkami

Hledejte své IT zaměstnance mezi uchazečkami
17.1.2018

Hledání zaměstnanců se v posledních letech stává soutěžní disciplínou. Nabídka práce značně převažuje poptávku. A v IT oboru to platí trojnásob. Kde hledat uchazeče s potenciálem?

Ženy do IT světa vnášejí krom srovnatelných technických dovedností i pečlivost, pružnost a schopnost multitaskingu. Využijte jejich potenciál!


Employer Branding, vaše vizitka na pracovním trhu

Employer Branding, vaše vizitka na pracovním trhu
11.1.2018

Je to vztah, který se rodí v počátečních sympatiích, během času sílí a vytváří pouto, které díky vzájemné důvěře překoná i občasná klopýtnutí. Z pohledu firmy je to nikdy nekončící proces. Práce, která vyžaduje investici časovou i finanční.

Zvučná značka jako lákadlo ǀ Employer Branding o vás řekne víc ǀ Vybudujte si atraktivní značku ǀ Vyplatí se to? Kolik to bude stát?


Sídlo firmy

APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno
IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444

Zapsaná v OR vedeným Krajským soudem v Brně pod sp. zn. C 43477

 

brno@aprofes.cz
Tel: +420 736 642 774
Tel: +420 603 456 779

+420 603 456 779