V době drsné převahy poptávky po zaměstnancích nad nabídkou je nábor pracovníků zapeklitá HR disciplína. Řešením může být online HR.
Nebojte se jít po nevyšlapané cestě. Buďte kreativní, zaujměte a přitáhněte ty správné uchazeče.
Žijeme v online době, proto i naše cesta k uchazeči musí vést přes jedničky a nuly. Na první pohled vám to připadá složité a náročné. Opak je ale pravdou. Cílení na uchazeče marketingem je ve výsledku jednodušší, přesnější a efektivnější.
Marketing ven i dovnitř | Prošlápněte si cestu k uchazečům | Přizvěte si k náboru markeťáky | Máte jen 2 vteřiny | HRrrr na ně | Co mi to přinese?
V době akutního nedostatku uchazečů je nezbytné vysílat do světa pozitivní signály o vaší firmě. Co by u vás během pracovního pohovoru uchazeči měli a co naopak neměli zažít?
Jak uchazečům naservírovat chutný pracovní pohovor aneb Vyhrajte uchazeče pro svou firmu
Nízká nezaměstnanost je dobrá zpráva pro úřady práce, ale pro firmy to znamená málo uchazečů pro otevřené pozice. Každá rada jak nepřenechat dobrého uchazeče o práci konkurenci stojí za pozornost.
Jakou cestou komunikovat? K čemu je HR marketing a kam až zasahuje employer branding? Jak si vytvořit silnou značku?
"Stabilní česká společnost hledá flexibilního a komunikativního uchazeče s pozitivním přístupem...". NUDA! Vymaňte se z inzerátové šedi. Udělejte z vašich inzerátů magnety pro oči a srdce potenciálních uchazečů.
Kostlivci v náborových inzerátech ǀ Typy na šťavnatý náborový inzerát ǀ Kam s ním aneb kde se nejlépe prodat ǀ Pasivní klasika x aktivní kreativa
APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno
IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444
Zapsaná v OR vedeným Krajským soudem v Brně pod sp. zn. C 43477
brno@aprofes.cz
Tel: +420 736 642 774
Tel: +420 603 456 779