Recruitment neboli nábor zaměstnanců

Recruitment neboli nábor zaměstnanců
28.8.2018

Nábor zaměstnanců může probíhat interními silami (personalista či HR oddělení) nebo za pomoci externích odborníků (personální agentury). Ať tak či tak, cílem recruitera je nalezení vhodného kandidáta pro obsazení pracovní pozice.

Recruitment je proces, který si každá firma vytváří na míru. Počty pohovorů, výběrových kol a testů se liší dle firmy i obsazované pozice. Jaké kroky zahrnuje?


Generace 50+, nový cíl recruiterů

Generace 50+, nový cíl recruiterů
8.8.2018

Se stárnutím populace se musí vyrovnávat všechny evropské země. Spoléhat pouze na mladé dravce již dlouho nebude možné ani v naší české kotlině. Připravili jste na to svůj recruitment?

Stárnutí populace aneb kam sáhnout pro nové lidi | Kdy je čas na důchod | Výhody 50+ | Diskriminace? Ale kdepak...


Personální marketing potřebuje persony

Personální marketing potřebuje persony
10.7.2018

Personální marketing vznikl z potřeby firem hledat na trhu efektivně přesně takové zaměstnance (persony), jaké firma potřebuje a pečovat o ně za pomoci marketingových nástrojů od okamžiku náboru až po jejich propouštění.

Ještě než spustíte náborovou kampaň vámi zvolenými kanály, zamyslete se, jak by měl nový kolega vypadat?


Recruitmentem to nekončí - co dělat, aby se kolegové nehádali

Recruitmentem to nekončí - co dělat, aby se kolegové nehádali
18.6.2018

Možná jste to jako personalisté nebo manažeři museli také řešit - vše ve firmě šlapalo harmonicky, postupně se ale jednotlivé týmy nebo lidé v nich začali nesmyslně dohadovat mezi sebou. Co s tím?

Recruitment zrovna neřešíte, ale jednotlivé týmy nebo lidé v nich se začali nesmyslně dohadovat mezi sebou? Jak řešit “žabomyší války”?


Trápí vaše zaměstnance “krize střední kariéry”?

Trápí vaše zaměstnance “krize střední kariéry”?
8.5.2018

Pečujete o stávající věrné zaměstnance? Necítí se zanedbávaní, frustrovaní, nezvažují odchod jinam? Vyhněte se “krizi střední kariéry” a udržte si kvalitní a zkušené lidi.

Nenechávejte svoje nejlepší profíky zapadat prachem! Motivujte je, věnujte pozornost jejich názorům a myšlenkám a vtáhněte je zpět do hry.


Sídlo firmy

APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno
IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444

Zapsaná v OR vedeným Krajským soudem v Brně pod sp. zn. C 43477

 

brno@aprofes.cz
Tel: +420 736 642 774
Tel: +420 603 456 779

+420 603 456 779