Mystery shopping

Mystery shopping je metoda výzkumu trhu, která měří kvalitu služeb a množství poskytnutých informací o produktech vlastní či konkurenční firmy.

Mystery shopper je osoba, která vystupuje jako normální zákazník. Jeho úkolem je nákup výrobku, zjištění informací od prodavače, praktické řešení stížnosti či reklamace. Návštěva mystery shoppera má předem stanovený scénář a kritéria. Reakce na prodejně detailně zaznamená a následně analyzuje. Na základě získaných informací firma navrhuje změny.

Mystery shopping lze využít v každém odvětví. Ať už se jedná o prodejny, hotely, restaurace, dopravní služby či jiný “produkt”.

Mystery shopping zkoumá:

  • počet zaměstnanců v prodejně
  • jak dlouho trvá, než si fiktivního zákazníka někdo všimne
  • jednání prodavače
  • otázky kladené prodavačem pro nalezení vhodného produktu
  • typy nabízených výrobků
  • prodejní argumenty prodavače - schopnost uzavřít prodej a nabídnout něco navíc
  • zda prodavač pozval zákazníka k opětovné návštěvě prodejny
  • zařízení a čistota prodejny
  • rychlost služby

 

 >> zpět na slovník <<

Sídlo firmy

APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno

 

brno@aprofes.cz
Tel: +420 736 642 774
Tel: +420 603 456 779

 


IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444

+420 603 456 779