Nákupy v utajení

14.12.2016

Zdá se vám, že jsou zaměstnanci s přívětivostí k zákazníkům na štíru? U konkurence se dveře netrhnou a vaše pobočky zejí prázdnotou? A proč na pobočce v Táborské nejsou žádné stížnosti a na Náchodské si stěžuje každý třetí zákazník. Kde vězí zakopaný pes?

Na pobočkách nemůžete prosedět celé dny, to dá rozum. Navíc se před vámi budou zaměstnanci chovat 100%. Což takhle poslat na výzvědy někoho za vás? Řešení je jednodušší než si myslíte. Aplikujte MYSTERY SHOPPING.

Fikce nebo realita

Mystery shopping je fiktivní nákup produktu nebo služby. Jeho cílem je odhalit nedostatky v komunikaci se zákazníkem. Nákup je sice fiktivní, ale je zarámován v reálných kulisách vaší prodejny s reálným prodejcem. Podle předem daného scénáře a stanovených kritérií, která zná jen fiktivní zákazník.

Máte otázky? Mystery shopping zná odpovědi

Vkrádají se vám na mysl pochyby o kvalitě prodejců, návštěvnosti pobočky nebo obsahu školení? Využijte mystery shopping a najděte odpovědi na své otázky:     

  • Probíhá péče o zákazníka podle stanovených standardů?
  • Znají prodejci dostatečně produkty, které prodávají?
  • Jsou prodejci spíše informátory nebo efektivně uzavírají prodej?
  • V čem vaši zaměstnanci vynikají a jaká mají slabá místa?
  • Jak zvládají prodejci argumenty zákazníků a reklamace?
  • Je některá pobočka nebo prodejce výrazně lepší v poskytování zákaznické péče?
  • Které oblasti byste měli u zaměstnanců rozvíjet?
  • Jak si stojíte v porovnání s konkurencí?
  • Cítí se ve vašich obchodech/pobočkách zákazníci příjemně?
  • Je snadné najít vaše prodejny?

Osobně, telefonicky nebo emailem

Prodejci vykazují málo uzavřených obchodů po telefonu, i když absolvovali školení na telefonický prodej. Jak zjistit, zda skutečně prodávají nebo jen informují? Existuje „mystery“ po telefonu?

Ano. Mystery shopping má více variant:

 

Mystery shopping osobní návštěva
Mystery calling telefonát na zákaznickou linku nebo na prodejnu
Mystery emailing zaslání emailu
Mystery delivery hodnocení přepravních standardů po objednání produktu

 


Pracuje v utajení, ale tajný agent to není. Hledá nedostatky, ale ČOIka to není. Může to být muž nebo žena, student, pracující nebo důchodce. Znáte odpověď na hádanku? MYSTERY SHOPPER.

Mystery shopper provede podle předem daného scénáře návštěvu pobočky. Na základě daných kritérií hodnotí obsluhu a prodejní postup, přístup a chování personálu, prodejní a komunikační dovednosti. Zaměřuje se i na vzhled pobočky nebo prodejního místa, líbivost výloh.

Zkrátka, zkušenému „mysterákovi“ neunikne nic. 

Po odchodu z prodejny vyplní formulář, ve kterém hodnotí a komentuje dojmy z návštěvy.

Hlavní motto mystery shoppera zní: „Nebýt odhalen, to je to, oč tu běží.“

Dejte mystery shoppingu zelenou

Mystery shopping využívají:

  • cestovní agentury 
  • banky a pojišťovací společnosti
  • hotely
  • multiplexy a kina
  • super a hypermarkety
  • mobilní operátoři
  • výrobci automobilů
  • restaurace
  • čerpací stanice


Pozvedněte kvalitu svých služeb, hýčkejte si své klienty a zvyšte kredit své společnosti. Využijte Mystery shopping.

Co z toho budu mít?

Na základě výsledků z mystery shoppingu získáte:

  • Hodnocení kvality obsluhy - kvalita prodejního rozhovoru, dodržování stanovených postupů obsluhy zákazníka
  • Zpětná vazba na úroveň prodejců - prodejní dovednosti zaměstnanců, silná a slabá místa
  • Doporučení pro rozvoj - stanovení oblastí rozvoje
  • Zvýšení úrovně zaměstnanců - zlepšení prodejních dovedností, proaktivní přístup a díky tomu navýšení prodaných produktů
  • Porovnání úrovně poboček - porovnání kvality v jednotlivých pobočkách
  • Srovnání s konkurencí - v čem je konkurence lepší než vy

Vynaložte minimální úsilí a získejte cenné informace o vašich zákaznících. Jak se u vás cítí? Hýčkáte je dostatečně? Co by se dalo zlepšit? Vaším cílem je, aby se každý zákazník cítil důležitě. Nezapomeňte! Spokojený zákazník je  chodící reklamou.

 

Chcete vyzkoušet mystery shopping, ale nevíte si rady?

Zanechte kontaktní údaje a návrh termínu setkání. Do 24 hodin vás budeme kontaktovat.


Štítky: Personalistika

Sídlo firmy

APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno
IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444

Zapsaná v OR vedeným Krajským soudem v Brně pod sp. zn. C 43477

 

brno@aprofes.cz
Tel: +420 736 642 774
Tel: +420 603 456 779

+420 603 456 779