Náborový inzerát: Odhoďte zažité stereotypy

Náborový inzerát: Odhoďte zažité stereotypy
17.6.2023

Základem kvalitního a efektivního recruitmentu je v první řadě employer branding. Budování značky zaměstnavatele je komplexní a kontinuální činnost, díky které budete dlouhodobě sklízet sladké ovoce. Jedním ze střípků celé recruitment strategie je tvorba náborových inzerátů. Šikovně napsaný text zaujme na první pohled a může hrát klíčovou roli v získávání talentů na dost napjatém trhu práce. Prozradí toho totiž dost i o celé atmosféře uvnitř firmy. Chcete-li v množství pracovních nabídek vyniknout, vsaďte na zaručené tipy.

Jak napsat náborový inzerát, který přitáhne pohledy kvalitních kandidátů? Poradíme, jak prodat nabízenou pozici těm nejlepším uchazečům.


Jak využít LinkedIn pro úspěšný recruitment?

Jak využít LinkedIn pro úspěšný recruitment?
7.6.2023

Za poslední roky se v oblasti náborových technik udály docela velké změny. Kvůli pandemii, která nás zasáhla, se během vládních restrikcí život víceméně přenesl do online prostoru a pozornost se čím dál víc přesouvala k sociálním sítím. Na poli recruitmentu si samozřejmě nejlépe stojí profesní platforma LinkedIn, kterou v Česku využívá každý pátý. Jak co nejlépe využít LinkedIn k úspěšnému náboru?

Recruitment na LinkedIn je hudba budoucnosti. Zapomeňte na staré techniky náboru, využijte sílu profesní sociální sítě. Poradíme, jak na nábor talentů.


Zaměstnávání rodičů: Využijte naplno jejich potenciál

Zaměstnávání rodičů: Využijte naplno jejich potenciál
11.4.2023

Zaměstnancům už ke spokojenosti v práci dávno nestačí jenom vysoký plat. Čím dál víc si uvědomují hodnotu svého volného času, touží po work-life balance, tzn. skloubení profesního a soukromého života. Na druhé straně zaměstnavatelé, dlouhodobě se potýkající s nedostatkem lidí, hledají kvalitní personální zdroje, které bývaly v dobách hojnosti spíše přehlíženy. Někdy vyloženě záměrně. V tomto článku se podíváme na to, jak zaměstnávat rodiče malých dětí. Jaké jsou jejich potřeby na pracovišti, jaké výhody přinášejí firmám a jak mohou zaměstnavatelé využít jejich potenciál na maximum?

Zkuste obohatit svůj pracovní tým rodiči malých dětí. Mají zkušenosti a odhodlání. Zaměstnávání rodičů je zbytečný strašák. Zameťte s ním jednou provždy.


Korektní recruitment: Na tyto otázky při pohovoru zapomeňte

Korektní recruitment: Na tyto otázky při pohovoru zapomeňte
26.3.2023

Cílem každého pracovního pohovoru je zjistit o uchazeči maximální množství relevantních informací. Slovo relevantní je v náboru opravdu důležité. Stále slýcháváme otřepaná náborová klišé, otázky, které jsou kladeny napříč pozicemi a firmami už mnoho let. V tom lepším případě jsou to otázky zcela zbytečné a v konečném důsledku vám o kvalitách uchazeče nic neřeknou, jindy však mohou zavánět diskriminací v různých podobách. Které otázky jsou na pohovoru tabu a jako zkušení personalisté byste se jim měli obloukem vyhnout?

Jsou otázky, na které byste se jako zkušený náborář při pohovoru opravdu ptát neměl. Jak na korektní recruitment? Které otázky jsou tabu?


Jak zvládnout úspěšný IT recruitment?

Jak zvládnout úspěšný IT recruitment?
23.2.2023

Sehnat ajťáka je kumšt. IT profese jsou extrémně žádané a velmi dobře placené. Programátoři svoji práci milují a většina z nich neuvažuje o změně práce. Jsou si navíc vědomi toho, že je o ně zájem a že si mohou na trhu práce vybírat. Proto je obecně dost složité dostat je na svoji stranu a podepsat s nimi pracovní smlouvu. Pokud se však budete držet několika zásad, může se z vás stát úspěšný IT recruiter.

IT recruitment nemusí být sci-fi. Ano, úspěšný nábor IT pracovníků vyžaduje trochu odbornosti a zkušeností. Poradíme, co vám s ajťáky bude fungovat.


Sídlo firmy

APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno
IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444

Zapsaná v OR vedeným Krajským soudem v Brně pod sp. zn. C 43477

 

brno@aprofes.cz
Tel: +420 736 642 774
Tel: +420 603 456 779

+420 603 456 779